diumenge, 19 de juny del 2011

1ª Sortida Llum de Lluna Xterra:


Sortida nocturna organitzada per la botiga XTerra , de Vilanova i la Geltrú, especialitzada en material d'atletisme, trail i triatló.
Vam quedar un grupet molt animat (jo no coneixia ningú!) a les 22.30 h. per sortir des del pàrquing de l'Hospital Sant Antoni, per fer un recorregut per terreny natural de uns 14 km.
La llàstima va ser que sobre el km. 5 em vaig despistar i perdre el grup de vista... així que vaig fer gran part del recorregut al meu aire/bola, buscant-me la vida amb el meu frontal (sort vaig tenir que no es va apagar el llum!) i fent el meu recorregut alternatiu "gaudint" en solitari de les delícies de la muntanya a la nit ;-)))

De tot això va sortir:

> 1 h. 46' de trailrunning per les rodalies de Vilanova i la Geltrú >  14,55 kms. per camins i muntanya, i sorteig final entre els participants d'obsequis a la mateixa botiga XTerra (siiiii!... vaig arribar per fer-me la foto final de grup i als obsequis! jejeje)... a mi em va tocar un Buff amb visera molt original! ;-)
























> Pulsacions mitjanes: 161ppm
> Calories consumides: 1.095 kcal
> Distància = 14.550 m.
> Ritme mitjà (en moviment) = 7:17 (6:58)
> Banister = 87
> Kalenji Kapteren 50 (Km acumulats = 25 km)