dijous, 17 de març del 2011

Revisió cardiològica... superada!!!



Avui tocava fer una revisió complerta per descartar qualsevol problema que pugés comprometre la realització dels esforços extres que comporta el no tenir per afició favorita el "sofating"... ja ho diuen, "De los 40 para arriba, no te mojes la barriga"... i com ja fa un temps que els vaig superar, i per evitar ensurts, millor prevenir...

Sanitas Milenium Iradier, 14.00 h. m'han fet analítica de sang en dejú (a les 14 h.!... i jo a aquestes hores ja em menjava a un elefant per les potes!!!), intent d'analítica d'orina (no hi havia manera de que surtis ni una gota, cosa normal si 20 minuts abans has fet un buidat complert... resultat igual a "deixem-ho córrer", ja que el mes d'agost passat ja em vaig fer un) i plaques de RX de torax.
Pausa per menjar entrepà, suc i café a càrrec de la mútua (un detallazo jejeje) y una horeta més tard (deixem que aquest home faci mitja digestió) l'espirometria, ecocardiograma, electrocardiograma i prova d'esforç a la cinta... de 0 a 100 en 8 minuts!... uffff quina canya!!!... no et dona temps a escalfar les cames i ja sembla que estàs arribant al cim de l'Everest!, i mai millor dit, que la inclinació de la cinta (fins a un 18%) donava por! :-)...

Resultat: Tot OK i ITV cardíaca superada!!!